A Hungaroring büszkén mondhatja el magáról, hogy Monza után a második olyan helyszín, amely megszakítás nélkül szerepel a Forma–1-es naptárban. Ez a folytonosság rendkívül ritka a motorsport világában, és hozzájárul a pálya különleges presztízséhez.

A pálya építése 1985-ben kezdődött, és mindössze kilenc hónap alatt elkészült. Az 1986-os első versenyt Nelson Piquet nyerte, aki emlékezetes módon Ayrton Sennát megelőzve lett első.

A Hungaroring jegyárai az elmúlt években lépcsőzetesen drágultak, ehhez hozzájárult az infláció, a 2024-es futam után pedig korszerűsítették a pályát, természetesen a több milliárd forintos infrastrukturális fejlesztés is közrejátszott az árak változásában.

Ahogy azt már megszokhattuk, a tribünös jegyek fix ülőhelyet biztosítanak, általában jó kilátással a pálya adott szakaszára – írja az Index, ismertetve, hogy melyik a legolcsóbb és legdrágább elérhető jegy:

  • Legolcsóbb elérhető jegy: Vasárnapi junior állójegy (25 euró)
  • Legdrágább elérhető jegy: Hungaroring Platinum tribün (735 euró)

A további jegyárak ezen a linken érhetőek el. Sietni kell a vásárlással a rajongóknak, ugyanis van olyan jegytípus, ami már nem elérhető.

Jövőre július 26-án rendezik majd meg a Forma–1-es Magyar Nagydíjat az addigra teljes mértékben felújított Hungaroringen.

A 2026-os versenynaptárbam a Magyar Nagydíj a 13. állomás lesz. Az idény március első hétvégéjén, az ausztráliai Melbourne-ben rajtol és december első hétvégéjén, Abu-Dzabiban zárul majd. A mezőny öt kontinensen és 24 pályán versenyez a következő esztendőben, Madrid szeptember közepén debütál, mint az egyetlen új helyszín.

RSS Forrás

Sportrovat.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.