
A Hungaroring büszkén mondhatja el magáról, hogy Monza után a második olyan helyszín, amely megszakítás nélkül szerepel a Forma–1-es naptárban. Ez a folytonosság rendkívül ritka a motorsport világában, és hozzájárul a pálya különleges presztízséhez.
A pálya építése 1985-ben kezdődött, és mindössze kilenc hónap alatt elkészült. Az 1986-os első versenyt Nelson Piquet nyerte, aki emlékezetes módon Ayrton Sennát megelőzve lett első.
A Hungaroring jegyárai az elmúlt években lépcsőzetesen drágultak, ehhez hozzájárult az infláció, a 2024-es futam után pedig korszerűsítették a pályát, természetesen a több milliárd forintos infrastrukturális fejlesztés is közrejátszott az árak változásában.
KAPCSOLÓDÓ
Ahogy azt már megszokhattuk, a tribünös jegyek fix ülőhelyet biztosítanak, általában jó kilátással a pálya adott szakaszára – írja az Index, ismertetve, hogy melyik a legolcsóbb és legdrágább elérhető jegy:
- Legolcsóbb elérhető jegy: Vasárnapi junior állójegy (25 euró)
- Legdrágább elérhető jegy: Hungaroring Platinum tribün (735 euró)
A további jegyárak ezen a linken érhetőek el. Sietni kell a vásárlással a rajongóknak, ugyanis van olyan jegytípus, ami már nem elérhető.
Jövőre július 26-án rendezik majd meg a Forma–1-es Magyar Nagydíjat az addigra teljes mértékben felújított Hungaroringen.
A 2026-os versenynaptárbam a Magyar Nagydíj a 13. állomás lesz. Az idény március első hétvégéjén, az ausztráliai Melbourne-ben rajtol és december első hétvégéjén, Abu-Dzabiban zárul majd. A mezőny öt kontinensen és 24 pályán versenyez a következő esztendőben, Madrid szeptember közepén debütál, mint az egyetlen új helyszín.