BG
2025. augusztus 15. péntek. 12:27

Motor, váltó, futómű

Az 1.5 TSI motor 150 lóerőt és 250 Nm nyomatékot ad. Lágy hibrid rendszer egészíti ki, a hangja nem túl szép, de remek darab, és kiválóan passzol hozzá a hétfokozatú DSG automataváltó. A futóművet kényelemre hangolták, és a kormány is elég szintetikus ahhoz, hogy ne legyen kedvünk a kanyarvadászathoz. Arra ott az RS változat.

Skoda Octavia Combi

Skoda Octavia Combi

Fotó: SportVerda

Hogy megy, mennyit fogyaszt?

A benzines turbómotor nagyon jól húz, már alacsony fordulaton is élénk. 8,6 mp alatt tudja a 100-as sprintet, és egészen 225 km/h-ig repíti a kombi Octavia-t. Ráadásul mindezt nagyon alacsony fogyasztással teszi: autópályán 6 litert kér, országúton elvan 5 alatt is (tényleg), de a városi 7,5 literes étvágyért sem lehet bántani. 750 km-t simán autózhatunk egy tankkal.

Skoda Octavia Combi

Skoda Octavia Combi

Fotó: SportVerda

Utastér

A belső dizájn letisztult. Helyből nincs hiány, az ülések elől és hátul is nagyon kényelmesek. A kormány mögötti digitális műszeregység profi, és a középső érintő-kijelző is szép, bár ez csak a kisebb méretű. Egész jó a menü felépítése, de a tolatókamera képe lehetne jobb, a klímavezérlés pedig sokkal praktikusabb volt valódi gombokkal. 640 literes csomagtere mindenre elég, alakja praktikus, ajtaja motorosan nyílik.

Skoda Octavia Combi belső

Skoda Octavia Combi belső

Fotó: SportVerda

teszt és fotó: BG, SportVerda

Skoda Octavia Combi kamera

Skoda Octavia Combi kamera

Fotó: SportVerda

Skoda Octavia Combi hátsó ülés

Skoda Octavia Combi hátsó ülés

Fotó: SportVerda

Skoda Octavia Combi csomagtartó

Skoda Octavia Combi csomagtartó

Fotó: SportVerda

RSS Forrás

Sportrovat.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.